Reklamowa ekspansja na rynek czeski w sektorze hotelarskim

Case Study

Rynek hotelarski w Czechach to dynamicznie rozwijający się sektor, stanowiący jedno z najbardziej obiecujących obszarów dla ekspansji zagranicznych firm. Według danych portalu Statista, przewiduje się, że dochody z działalności hotelarskiej w Czechach osiągną blisko 2 mld dolarów do końca 2024 roku, co oznacza wzrost o ponad 9% w porównaniu do poprzedniego roku. W odpowiedzi na ten trend, polskie firmy hotelarskie zaczynają coraz śmielej rozglądać się za możliwościami ekspansji na czeski rynek, w poszukiwaniu nowych klientów gotowych skorzystać z polskich usług i produktów.

Czesi jako Konsumenci

Czesi wykazują wysoką świadomość jakości usług oraz produktów, którzy przywiązują wagę do bezpieczeństwa transakcji i atrakcyjnych cen. Kluczowym czynnikiem przy wyborze oferty danej firmy jest dla nich zaufanie, jakość produktów/usług oraz konkurencyjne ceny. Ponadto, klienci w Czechach preferują komunikację w swoim rodzimym języku oraz oczekują szybkiej i efektywnej obsługi klienta.

Zrozumienie rynku czeskiego to jedynie pierwszy krok.

W zrozumieniu specyfiki rynku czeskiego istotne jest uwzględnienie wielu czynników społecznych, ekonomicznych, marketingowych i analitycznych. Dlatego opracowaliśmy check listę dla przedsiębiorców, aby pomóc im w przygotowaniu się do ekspansji na ten rynek.

Przygotowany poradnik, skupia się na sektorze hotelarskim, prezentuje rozwiązania oparte na dotychczasowych doświadczeniach naszego Sales & Strategy Consultant, Oskara Króla. W materiale znajdziecie także dane rynkowe, analizę reklamową, porady sprzedażowe, analizę konsumentów oraz lejek reklamowy.

Zapraszamy do pobrania darmowego poradnika dotyczącego ekspansji biznesowej na rynek czeski, aby lepiej zrozumieć specyfikę tego rynku i osiągnąć sukces w reklamowej ekspansji na rynek hotelarski w Czechach.

Poszukujesz silnego wsparcia w zakresie marketingu, sprzedaży bądź ekspancji zagranicznej. Wyślij wiadomość na kontakt@ariesagency.pl lub bezpośrednio w FORMULARZU.